Tρόποι Συμμετοχής

Πρόγραμμα και Οδηγίες Διεξαγωγής Τηλε-διαβουλεύσεων Δήμου Νεάπολης-Συκεών 

7-10 Σεπτεμβρίου 2020

Α. Πρόγραμμα Τηλε-διαβουλεύσεων Δήμου Νεάπολης-Συκεών

Δευτέρα 7/9/2020 – Δ.Ε. Αγ. Παύλου /  Ώρα Έναρξης 17:30

  1. Σίμος Δανιηλίδης, Δήμαρχος
  2. Ταχτατζής Κωνσταντίνος, Πρόεδρος Συμβουλίου Δ.Ε. Αγίου Παύλου
  3. Γκατζες Στέλιος, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Υποδομών, Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού & Δ.Ε. Αγ. Παύλου-  εισήγηση για τεχνικό πρόγραμμα 2021
  4. Ζιγκεριδης Δημήτρης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Δ.Ε. Νεάπολης – εισήγηση για προϋπολογισμό 2021
  5. Αλεξιάδου Ιωάννα, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, Συντονιστής Διαβούλευσης

Τρίτη 8/9/2020- Δ.Ε. Νεάπολης / Ώρα Έναρξης: 18:00

  1. Σίμος Δανιηλίδης, Δήμαρχος
  2. Τερζη Χριστίνα, Πρόεδρος Συμβουλίου Δ.Ε. Νέαπολης
  3. Γκατζες Στέλιος, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Υποδομών, Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού & Δ.Ε. Αγ. Παύλου-  εισήγηση για τεχνικό πρόγραμμα 2021
  4. Ζιγκεριδης Δημήτρης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Δ.Ε. Νεάπολης – εισήγηση για προϋπολογισμό 2021
  5. Αλεξιάδου Ιωάννα πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου, Συντονιστής Διαβούλευση

Τετάρτη 9/9/2020- Δ.Ε. Πεύκων / Ώρα Έναρξης: 17:30

  1. Σίμος Δανιηλίδης, Δήμαρχος
  2. Αμοιριδου Καίτη, Πρόεδρος Συμβουλίου Δ.Ε. Πεύκων
  3. Γκατζες Στέλιος, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Υποδομών, Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού & Δ.Ε. Αγ. Παύλου-  εισήγηση για τεχνικό πρόγραμμα 2021
  4. Ζιγκεριδης Δημήτρης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Δ.Ε. Νεάπολης – εισήγηση για προϋπολογισμό 2021
  5. Αλεξιάδου Ιωάννα πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου, Συντονιστής Συζήτησης

 Πέμπτη 10/9/2020- Δ.Ε. Συκεών / Ώρα Έναρξης: 17:30

  1. Σίμος Δανιηλίδης, Δήμαρχος
  2. Αυγερινού Ρένα, Πρόεδρος Συμβουλίου Δ.Ε. Συκεών
  3. Γκατζες Στέλιος, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Υποδομών, Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού & Δ.Ε. Αγ. Παύλου –  εισήγηση για τεχνικό πρόγραμμα 2021
  4. Ζιγκεριδης Δημήτρης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Δ.Ε. Νεάπολης – εισήγηση για προϋπολογισμό 2021
  5. Αλεξιάδου Ιωάννα, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, Συντονιστής Διαβούλευσης

Β. Οδηγίες Διεξαγωγής Τηλε-Διαβουλεύσεων

  1. Εισαγωγή

Η διεξαγωγή διαβουλεύσεων μέσω τηλεδιάσκεψης ακολουθούν τους βασικούς κανόνες αντίστοιχων ανοιχτών συνεδριάσεων με φυσική παρουσία. Υπάρχουν όμως σημαντικές ιδιαιτερότητες και περιορισμοί που σχετίζονται με την απομακρυσμένη συμμετοχή τις οποίες και πρέπει να λάβουμε υπόψη για τον επιτυχημένο συντονισμό και διενέργεια τους.

  1. Συμμετέχοντες και Κανάλια Επικοινωνίας/Συμμετοχής

Οι βασικοί συμμετέχοντες στις προγραμματισμένες ανοιχτές διαβουλεύσεις είναι:

Α. Οι εισηγητές : εκπροσωπούν τη δημοτική αρχή και βρίσκονται στο κεντρικό πάνελ που έχει εγκατασταθεί στο Δημαρχείο Νεάπολης. Ο χώρος λειτουργεί ως τηλεοπτικό Studio με όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό (κάμερες, μικρόφωνα, φώτα κτλ) ώστε να είναι δυνατή η ζωντανή μετάδοση εικόνας και ήχου. Οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι εισηγούνται τον υπό διαβούλευση προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα για το 2021, εξειδικεύοντας ανά δημοτική ενότητα σύμφωνα με το πρόγραμμα. Την συζήτηση συντονίζει η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ενώ σε κάθε πάνελ συμμετέχει ο Δήμαρχος και ο εκάστοτε πρόεδρος του Συμβουλίου της Δημοτικής Ενότητας για την οποία πραγματοποιείται η διαβούλευση.

Ο συντονιστής δίνει το λόγο στους εισηγητές και στο κοινό.

Β. Το κοινό/ οι πολίτες: συμμετέχουν εξ’ αποστάσεως μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone τους.

Υπάρχουν δύο τρόποι συμμετοχής των πολιτών:

  • Μέσω κοινωνικών δικτύων YouTube & Facebook του Δήμου Νεάπολης- Συκεών: η συζήτηση προβάλλεται ζωντανά μέσω streaming και οι πολίτες μπορούν να κάνουν τις ερωτήσεις ή παρατηρήσεις τους μέσω έγγραφου σχολιασμού (comment) στα αντίστοιχα κανάλια. Ο συντονιστής μεταφέρει τις ερωτήσεις/παρατηρήσεις στο πάνελ. Οι παρατηρήσεις και τα σχόλια οφείλουν να τηρούν τους βασικούς κανόνες ευπρέπειας ενώ κακόβουλα σχόλια και ύβρεις θα διαγράφονται.
  • Μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης GoogleMeet: με προκαθορισμένους για κάθε μέρα υπερσυνδέσμους (links) οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά την συζήτηση. Με το πέρας των εισηγήσεων ο συντονιστής θα δώσει το λόγο στους πολίτες που συμμετέχουν μέσω GoogleMeet για να υποβάλουν τις ερωτήσεις τους. Έχουν την δυνατότητα είτε να εμφανιστούν με εικόνα (ανοιχτή κάμερα) και ήχο ή μόνο με ήχο.

Οι σύνδεσμοι (links) για κάθε ημέρα ξεχωριστά είναι:

Βασικοί Κανόνες:

  • Ο μέγιστος χρόνος ερώτησης είναι 1 λεπτό
  • Απαγορεύονται ύβρεις και κακόβουλα σχόλια
  • Τα μικρόφωνα των πολιτών παραμένουν κλειστά (mute) μέχρι να τους δοθεί ονομαστικά ο λόγος από τον συντονιστή
  • Μέσω της λειτουργίας τους Chat στο GoogleMeet, όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν ερώτηση και να λάβουν το λόγο θα έχουν γράψει την πρόθεση τους αυτή. Έπειτα θα δημιουργηθεί σειρά προτεραιότητας και με αυτή τη λίστα ο συντονιστής του πάνελ θα δίνει το λόγο ονομαστικά στους πολίτες.
  • Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος ή παροχής βοήθειας οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλέφωνο της εταιρίας υποστήριξης: 2130 333929
  1. Ροή Προγράμματος 
  • Συντονιστής/Πρόεδρος Δ.Σ.: Καλωσόρισμα & Αναφορά σε Βασικούς Κανόνες Διεξαγωγής της Διαβούλευσης
  • Δήμαρχος: Εισαγωγική Τοποθέτηση
  • Πρόεδρος Δ. Ενότητας: Εισαγωγική Τοποθέτηση
  • Αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι: Εισήγηση και Παρουσίαση Προϋπολογισμού & Τεχνικού Προγράμματος 2021
  • Ερωτήσεις & Τοποθετήσεις Πολιτών:
    • Ο συντονιστής δίνει το λόγο με βάση τη σειρά προτεραιότητας στους πολίτες που συμμετέχουν μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης GoogleMeet
    • Ο συντονιστής μεταφέρει στους εισηγητές τις ερωτήσεις των πολιτών από τα κοινωνικά δίκτυα
  • Λήξη Διαβούλευσης